MENU
E-MAIL
Send os en e-mail
70 60 33 53
Åbner kl 9:00

Ubegrænset returret

Byt dine spil når du har lyst

1-2 dages levering

Ved bestilling før kl 15

Gratis levering

Ved køb over 500,-

-3%

Qvalitetstid - til klassen

#AN-24
Værd at vide
sprogDansk
alder10+
279,00 DKK
Spar 3%  ift. Vejl. Pris.



På lager

Styrk klassen med dette quizspil! Hjælp eleverne med at konversere, øve empati og højne deres selvværd på en sjov og engagerende måde. Perfekt til klasselokalet!



Eksempel på brug i klassen:

  1. Sorter cirka 10-15 kort til hver gruppe af 2 personer - gerne lidt fra hver kategori.
  2. Hav et ekstra sæt kort til de første, der er færdige, så alle får tid og ro til at dykke ned i spillet.
  3. Del klassen op i grupper af 2 personer. Hvis antallet er ulige, laves en gruppe på 3, hvor de stiller spørgsmål til personen til venstre.
  4. Når en gruppe er færdige, får de den ekstra bunke kort og afleverer deres brugte kort, som de næste, der er færdige, kan få. På den måde kan spillet fortsætte, så længe du ønsker det.
  5. Giv bunkerne et nummer, så du som lærer ved, hvilke bunker de har spillet med, når I spiller igen en anden gang.
  6. Tag en snak med eleverne om udbyttet efterfølgende for at øve dem i at tale om sig selv i plenum.

Spilleregler med Elev A og Elev B:

  1. Den, der har fødselsdag næste gang, starter med at læse et spørgsmål op (A).
  2. B svarer, hvad denne tror, A vil svare på spørgsmålet.
  3. Hvis A mener, at B var tæt nok på det svar, A selv ville give, vinder B kortet. A giver kortet til B. Hvis ikke, lægges kortet i en neutral bunke.
  4. Nu er det B's tur til at læse et spørgsmål op til A.

Spillet fortsætter, indtil alle kort er spillet. Vinderen er den, der har flest kort til sidst. Eftersom kortene gives ud fra personlig vurdering, lærer de også at være fair. Spillet handler ikke kun om at vinde, men også om at få gode grin og lære mere om sig selv og hinanden.

Højdepunkter:

  • Styrker kommunikation og empati blandt børn.
  • Fremmer selvværd og personlig udvikling.
  • Produceret som en Svanemærket Tryksag i Danmark.
  • Fleksible regler, der kan tilpasses forskellige klassesituationer.
  • Perfekt til elever fra 9 år og opefter.

Andre spil i samme genre


    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Din garanti


      Sortiment
      Navigation