Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet de spørgsmål som vi oplever vores kunder oftest stiller os.
På den måde kan man hurtig finde et svar, hvis man gerne hurtigt vil bestille et brætspil her hos Nordisk Spil :)
Hvad er status på min ordre? |
Alle ordre afsendes samme dag når du bestiller inden kl. 15:00 . Ved bestilling efter kl. 15:00 afsendes den dagen efter. Der afsendes ikke pakker lørdag og søndag. Du kan spore din pakke med track'n'trace nummeret, som du modtager pr e-mail når pakken afsendes. Hvis du har modtaget en besked om at din ordre er på vej, og du ikke modtager din pakke senest 2 dage efter, bedes du kontakte os på [email protected] |
Hvad er fragtomkostningerne? |
Prisen for levering er fra 35 kr, leveret til GLS pakkeshop. Vi kan naturligvis også levere til en privat- eller erhvervsadresse. Fri fragt ved køb over 600 kr. |
Hvor lang leveringstid er der? |
Hvis varen er på lager, afsender vi samme dag, hvis du bestiller inden kl. 15:00. Hvis varen ikke er på lager, så vender vi tilbage til dig, så snart vi har en bekræftet leveringsdato, fra vores leverandør. |
Hvor afleveres pakken hvis jeg ikke er hjemme? |
Vi sender med GLS eller PostNord. Har du bestilt med levering til adressen og du ikke er hjemme, ligges der en seddel i din postkasse samt du får en sms. Pakken kan så afhentes på det nærmeste GLS eller PostNord depot. |
Kan jeg få en faktura på mit køb? |
Ja du modtager altid en bekræftelses-mail med en kvittering, der fungerer som faktura. Har du specifikke ønsker til din faktura kan du kontakte os på [email protected] |
Kan jeg afhente min vare? |
Det kan du godt. Der er mulighed for at afhente mellem kl. 9-15 på alle hverdage. Du kan også aftale et andet tidspunkt ved at skrive en mail til [email protected] |